Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Verše z Koránu II

Zde bych rád odpověděl na pár komentáře z mého předchozího článku Verše z Koránu.  

 

  • mě děsí na tom vašem koránu, že se tam vůbec uvažuje o zabíjení...je to zlá kniha a blud, stejně jako to vaše náboženství....které v posledních letech přináší pouze zkázu a krveprolití

Odpověď: Neobhajují žádného vraha, ale podle verše jsem pochopil, že bůh říká; bojujte proti pokrytci, kteří Vás (napadjí) ani svých lide, nenechají v míru. Tak podle mého soudu je tím myšleno, že válka či Džihád je povolen pokud vás napadne nějaká jiná skupina. Kždý stát ve Světě ma v ustavě stejný zákon.

  • Pane, ZADNY predpis nemuze NIKOHO nabadat k tomu aby zabijel nekoho jineho jen proto ze veri na neco jineho nez vy! Vsichni lide jsou si rovni at uz veri v Boha, Visnu, Spagetove monstrum nebo neveri vubec! Takze zabyvat se vykladem knihy stylem kdy vlastne muzu nekoho zabit pro odlisnou viru je zverstvo. Zijeme v 21. Stoleti, tak uz se sakra zamyslete nad tim co se deje jmenem nejakych stovky let starych psanych nesmyslu, vytvorenych ve sve dobe pouze pro zisk moci, majetku a uzemi.

Odpověď: Korán Jonáš 10:99: Kdyby byl Pán tvůj chtěl, věru by byli všichni, kdož na zemi jsou, vesměs uvěřili. Chceš snad donutit lidi aby se stali věřícími?.

Jiná verše: Korán Kráva 2:256: Nebudiž žádného donucováni náboženství! A již bylo jasně rozlišeno správné vedení od bloudění.

  • Na mem nocnim stolku je otevren kniha "Unvieawing the Rainbow", kde je kriticky k pseudovedectvi a alternativni medicine, mohu Vam z nej neco precist? Po vcerejsi ukazce "arabskeho jara" v Sydney, Australii, mate docela kuraz, nebo nedostatek vkusu, sem takovy clanek dat....imam naridil

Odpověd: Žádný imám nenařídil, abych napsal článek. Je mi strašně lito obětí rodin včerejšího teroru v Austrálii. Jsem pro, aby se udělalo cokoliv možného k zastavení toho zvěrstva.

  • Proč lidi u nás nesmí mít Vánoční stromeček dle Vaší víry,proč jste u nás a ne doma ve své vlasti, proč nám vnucujete vaši víru,proč vás nemusím? Na poslední otázku Vám okamžitě můžu odpovědět.Nemáme vás rádi až na pár jedinců.A těm doporučuji se oddstěhovat k vám. Salám.

Odpověď: Dle Islámu mohou místní Křesťani mít vánoční stromeček. Islám povoluje křesťanům provozovat veškeré náboženské aktivity bez omezování. Takhle to bylo vždycky pod vlády Mohammeda a Chalífátu. Dneska bohužel jsou utlačováni muslimy a jsou součásti jejich svět, v kterých nikdo není v bezpečí (muslim, nemuslim, křesťan, žid, sunnita, šíita atd.)

Přesto jsou dnes k viděny křesťanské komunity, kteří slaví vánoce jako je v Súdánu, Egyptě, Jordánsku, Palestině, Sýrií, Libanonu, Iráku aj., i kdyby všude nebylo stejné.

Proč jsem tu, tak jsem tu doma. Žijí tu, pracují na HPP, platím daně, nikdy jsem nebyl obviněn ze spáchání trestného činu a nikdy jsem nebyl odsouzen. Libí se mi tu a zůstanu tu dokud mi umožní ustava ČR.

  • Česky: Alespoň oceňuji, že jste se rozhodl vstoupit do jámy lvové. I kdyby by byl váš výklad pravda, jak zaručíte, že ostatní muslimové tomu budou rozumět stejně jako vy?

Odpověď: Jsem si sto procent jisti, že většina muslimu to rozumí stejně jako já.

  • Pane Ado, je mně naprosto lhostejné, co je napsáno v Koránu, stejně jako mně byl lhostejný Mein   kampf. Podstatné je, jak se chovali nacisté a jak se chovají islámisté. Ještě byste něco chtěl vysvětlovat?

Odpověď: Nechtěl bych Vám ještě něco vysvětlovat

  • Vážený pane. Islám NENI  takový, jaký je popsán v Koránu Islám je takový jaký si ho muslimové udělali. Včetně té extremistické menšiny - a MLCICI VETSINY.

Odpověd: Souhlasím s Vámi ovšem ne s “MLCICI VETSINY”. Muslimové celosvětově odsoudili a odsoudí terorismus. Denně jsou vydáváni Fatwa. Poslední včera Australským Muftím, který odsoudil včerejšího teroru v Sydney. V Arabských a Islámských zemích probíhají kampaně jak odradit mladistvé od ISIS a podobných. Například Saudská Arábií dává něco v přepočtu 6 milionu Kč tomu, který se podaří informovat policii o aktivitách Džihadistů v Saudské Arábií. Takový leták s informacemi dostává každý hned po příletu do země. Problém je v českých mediích, díky nim se mírumilovný národ pomalu stává na vrchol žebříčku, pokud se jedná o nenávist k Islámu. Je mi to líto. Tohle je podle mé studií; mluvím pěti jazyky a čtu jiné servery než české. Kolik negativních komentářů o islámu neobjeví v žádných jiných serverech seriózního vydavatelství. Proto si myslí většina čechu, že muslimové mlčí.

  • Barva Vasi kuze mi nevadi, Vase vira take ne, pokud neomezujete tu moji.... a navzdory vsem Petrikum a Mackum, zde nevinim nikoho, protoze islam se rozsiroval a daval vsem najevo, kam az chce dojit jeste pred 9/11

Odpověď: To je Váš názor a respektují ho. Islám rozšířil dvěma způsoby; Válečně a bez války stejně jako Křesťanství. V období života proroka nikdy muslimové nevyhlásili válku na žádný národ, který na nich neutočil.

Jinak jen pro vaši informaci; většina islámských zemí se konvertovali k Islámu bez válkek a to jsou například Indonésii, Malajsie, Pákistán, Afganistán, Kavkaz, Somálsko, Súdán, část v Etiopii, Keni, Nigerií, Indií, Tanzánie až část v Čině aj. Takže pokud si myslíte, že Islám se rozšířil pouze násilnicky tak jste v omylu.

 

Každý člověk má právo říct co si myslí, ale když diskutujeme o tak vážné věci je dobé a rozumné si nechat emoci stranou. Já mohu říct, že konkrétní člověk je například blázen nebo šílený, ale to není nic víc než jenom můj názor, ale když začnu tvrdit, že každý čtvrtý člověk na této planetě je fašista, terorista atd. tak už to není názor ale lživá tvrzení a přehnaný názor.

 

Autor: Josef Addo | úterý 16.12.2014 8:13 | karma článku: 8,15 | přečteno: 779x
  • Další články autora

Josef Addo

Jedna oběť muslimského vyznání pracoval pro Charlie

Media o tom moc nemluví, ale mě by zajímalo, kolik lidí ví o muslimském zaměstnanci Charlie Hebdo

11.1.2015 v 18:08 | Karma: 8,53 | Přečteno: 797x | Diskuse| Společnost

Josef Addo

Jsem muslim a nemusím Abbáse

Já jsem muslim žijící v ČR již 9 let. Nikdy jsem neviděl Mohammeda Abbáse, dokonce jsem nikdy v ČR neviděl žádného muslima, pro kterého je Abbas (ředitel muslimské unie v ČR) vůdcem muslimu v této Republice.

9.1.2015 v 20:10 | Karma: 25,96 | Přečteno: 2022x | Diskuse| Společnost

Josef Addo

Po Pařížském Útoku budou Islamofobé Zklamaný

Po Pařížském útoku, stejně jako teď a předtím budou Islamofobé říkat; postavme Islám mimo zákon, Evropo probuď se apod.

8.1.2015 v 9:23 | Karma: 9,39 | Přečteno: 1072x | Diskuse| Společnost

Josef Addo

Prý jsem terorista, který by klidně podřezával hlavy nemuslimu

Jsem muslim, moje rodiče jsou praktikující muslimové. Byl jsem vychován podle islámského práva. V mé dětství jsem se učil Korán celý dokonce dva krát, také jeho překlad, Hadís a Sunnu. Tak pojďme se společně podívat, zda jsem terorista.

5.1.2015 v 21:07 | Karma: 15,42 | Přečteno: 2094x | Diskuse| Společnost

Josef Addo

Palestinci stejně jako nacisté oslavují nový rok na lebkách židů

Reaguji na blog s tímto odkazem http://lukaslhotan.blog.idnes.cz/c/442232/Palestinci-stejne-jako-naciste-oslavuji-novy-rok-na-lebkach-zidu.html Proč proboha máme lhát o každou věc, když chceme mluvit o Islámu? Každá kritika je vítána, přece žijeme ve svobodné zemi, ale musíme rozlišit mezi lži a kritikou.

5.1.2015 v 13:39 | Karma: 10,10 | Přečteno: 1078x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Lídr kandidátky AfD propustí asistenta podezřelého ze špionáže, do voleb půjde

24. dubna 2024  10:12,  aktualizováno  10:32

Europoslanec a lídr kandidátky Alternativy pro Německo (AfD) Maximilian Krah i přes obvinění svého...

Žena, která skočila s dětmi do Macochy, nechala dopis. Policie případ odložila

24. dubna 2024  10:22

Sebevražedný skok ženy se dvěma malými dětmi do propasti Macocha v Moravském krasu loni v létě...

Vyberte si jednotku a pozici. Ukrajina se snaží nalákat nové rekruty

24. dubna 2024  10:01

Daleko od zákopů, v nových centrech po celé Ukrajině, nabízejí civilní náboráři vyzbrojení...

KOMENTÁŘ: Na vině je přece vždycky žena... Feriho případ odstartoval změny

24. dubna 2024

Premium Tři roky nepodmíněně a zaplacení odškodného třem obětem. Takovým potvrzením rozsudku v pondělí...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1338x

Seznam rubrik